Snel doorstromen van mbo naar hbo ingenieur Automotive?

Heb je een vmbo-t-diploma met een hoger dan gemiddeld eindcijfer of een overgangsbewijs havo-4 naar havo-5? Wil jij een technisch expert worden in voertuigen? En snel doorstromen naar de hbo-opleiding Automotive? Dan is dit versnelde traject wat voor jou!

Een HAN student Automotive is een constructie aan het lassen.

In het kort

⌛️ 3 jaar

🏁 start: Augustus

⚡️Versneld traject mogelijk

💼 Crebo 25670

Voltijdse Beroepsopleidende Leerweg

Automotive mbo-hbo is een voltijdse Beroepsopleidende Leerweg (BOL) waarbij je er rekening mee dient te houden dat je 5 dagen in de week beschikbaar bent voor onderwijs.

In een BOL-opleiding heb je tijdens de opleiding één of meerdere stageperiodes. De stage (beroepspraktijkvorming of BPV) is bij een BOL-opleiding minimaal 20 en maximaal 60%. Dat betekent dat je zo’n 60% van de tijd les krijgt en 40% in de praktijk bezig bent. Verder is het onderwijs competentiegericht.

Een automotive student is een constructie aan het lassen.
Een HAN student Automotive is een constructie aan het lassen

Starten met de fasttrack Automotive mbo-hbo?

Wil je met de opleiding Automotive mbo-hbo starten?