Ontmoet de HAN op de Studiekeuzebeurs!

Neem deel aan Expeditie Studiekeuze

Maak kennis met onze opleidingen

Op vrijdag 29 en zaterdag 30 november staat de HAN op de Studiekeuzebeurs in de Jaarbeurs in Utrecht. Dé plek voor de studiekiezer om te ontdekken waar ze goed in zijn, waar hun interesses liggen en welke studie het beste bij ze past.

De Studiekeuzebeurs biedt een groot aanbod aan opleidingen op mbo, hbo, en universitair niveau en informatie over studeren in het buitenland. Ook geven (oud)studenten uitleg op hbo en wo niveau over verschillende interessegebieden en welke opleidingen en beroepen hierbij horen, tijdens de interessegebied voorlichtingen. Wordt er nog getwijfeld of kan de studiekiezer wel wat extra hulp gebruiken bij het maken van een keuze, op de beurs helpen studiecoaches ze graag verder.

Bij standnummer 242 staat de HAN met specifiek 3 opleidingen: Industrieel Product Ontwerpen, Embedded Systems Engineering en Automotive. En uiteraard kun je bij onze stand ook informatie krijgen over andere opleidingen die bij de HAN worden aangeboden.

Ga goed voorbereid op expeditie: bekijk de video hieronder en maak ook de Persoonlijke Plattegrond voor een persoonlijke routekaart die de weg wijst naar de scholen die bij de interesses van de studiekiezer passen.

Voor meer informatie en een gratis e-ticket ga je naar Studiekeuzebeurs.nl

Wat heeft de beurs te bieden?

Bekijk de video!