Innovate Experience 2024 - Ondernemerschap als vliegwiel voor innovatie in de regio

HAN Changemakers sessie 4: Ondernemerschap als vliegwiel voor innovatie in de regio

Ondernemerschap als vliegwiel voor innovatie in de regio

Op de INNOVATE Experience 2024 verzamelen alle innovators en changemakers uit Gelderland zich. Meer dan 100 regionale en nationale partijen presenteren zich op 18 oktober in Musis Arnhem tijdens een bont dagprogramma. Alle professionals, alumni en mbo/hbo/wo studenten die zich willen laten inspireren door de toekomst zijn die dag welkom. Maak kennis met de hotste startups en innovatieve bedrijven uit de regio en laat je inspireren door designers, wetenschappers en talentvolle studenten die het verschil maken.

Duik dieper in de materie tijdens de interactieve sessie, gehost door diverse toonaangevende kennispartners en bedrijven zoals het OndernemersLab Nijmegen. Breid je netwerk uit én werk aan je innovatie skills.

Ontdek samen aan de hand van een veelbelovende en kansrijke start-up hoe je van een potentieel goed idee naar een start-up komt die hier succesvol op inspeelt. Daarnaast bespreken we wat het ondernemerslab doet voor ondernemers uit de regio en hoe je hier gebruik van kan maken. Deze sessie is bestemd voor starters, start-ups, ondernemende studenten en MKBers.

HAN-Lector Thomas Lans (Kansrijk Ondernemen) gaat in gesprek met Curban, een veelbelovende start-up, en bespreekt de verschillende fasen die doorlopen zijn en hoe hier mee is omgegaan. Marteyn Roes, betrokken bij het ondernemerslab Nijmegen geeft een toelichting op de kansen die het Ondernemerslab Arnhem & Nijmegen biedt. Wat gebeurt hier, welke mogelijkheden biedt dit voor jou?

Met bijdragen van:
Thomas Lans (HAN), Marteyn Roes (HAN), Ghassan Alagourie (Gesign)

Let op: Inschrijven voor deze sessie is gratis maar wel verplicht, gebruik hiervoor het formulier. Er is een beperkt aantal plekken beschikbaar dus wees er snel bij, vol = vol!