Ondernemende dag bij OndernemersLab Nijmegen

Goed om te zien dat steeds meer ondernemende studenten gebruik maken van de Think Tank Tueseday. Mees de Man en Job Sluiter, leuk dat jullie er vandaag bij waren. Natuurlijk zijn andere studentondernemers de volgende keer ook welkom!

ondernemerslab nijmegen VR-bril

Weer een ondernemende dag bij het OndernemersLab Nijmegen waar vandaag onze afstudeerders Niek Derksen, Thomas Wijsman en Loran Kleijn zijn gestart met mooie projecten die aansluiten op uitdagingen van ondernemers in de regio en de doorontwikkeling van de activiteiten van het lab!

Om (kleine) ondernemers te helpen in hun oriėntatie en het oppakken van de mogelijkheden van Artificial Intelligence, starten we een tweetal nieuwe projecten. Projecten waarin onze afstudeerders onderzoek doen naar gebruik van AI door ondernemers en de organisatie van concrete laagdrempelige bijeenkomsten om ondernemers te helpen! 🤖 ♻ ❤️

Daarnaast gaan we verder aan de slag met een onderzoek rondom de POP'HUB Nijmegen gevestigd in het OndernemersLab Nijmegen. Hierin staat de samenwerking met bestaande en aantrekken van nieuwe innovatoren centraal.