Vibe of the Future Festival: beleef de wereld van morgen

Stockfoto voor de werkplaats sociaal domein Arnhem en Nijmegen

Kom naar het Vibe of the Future Festival en laat je inspireren! Het programma omvat een week lang mooie en bijzondere initiatieven die Nijmegen rijk is op het gebied van innovatie, inspiratie, wetenschap, cultuur en ondernemerschap.

Snelle info

Datum en tijd

Nijmegen

24 september - Hero Entrepreneurs

Op dinsdag 24 september organiseert de opleiding Ondernemerschap en Retail Management, het Centrum voor Ondernemerschap en Mercator Launch voor de vierde keer Hero Entrepreneurs op de HAN in Nijmegen. Succesvolle en bekende ondernemers uit de regio vertellen hun verhaal. Dit jaar zijn dat Hidde Stolwijk (Karma Kebab) en Marco Aarnink (Drukwerkdeal & Print.com). Het ondernemersevent is bedoeld voor studenten, alumni en docenten van de HAN en de Radboud Universiteit.

Meer info over Hero Entrepreneurs

26 september - Innovate Meetup met Bertrik Berfelo

Donderdag 26 september is er de INNOVATE Meetup: this is the vibe of the future met inspirerende discussies en verhalen van innovators in Health & High Tech. Hoe verbinden we ons in de regio en waarom is het nodig om te innoveren? Hierover gaan vooraanstaande gasten in gesprek, waarbij ook de HAN aansluit. HAN-docent van het jaar Bertrik Berfelo laat als keynote speaker zien hoe Esports, (Exer)gaming & Gamification kunnen worden ingezet om complexe maatschappelijke vraagstukken aan te pakken.

Meer info & aanmelden voor de INNOVATE Meetup

27 september - DemoDay met startups

Tijdens de DemoDay op vrijdag 27 september laten meerdere startups hun producten en innovaties zien op het Erasmusplein, het hart van de Heijendaal Campus. Een interessante kans voor iedereen die ook overweegt om te gaan ondernemen, maar ook voor investeerders om direct in aanraking te komen met high-potential startups. HAN student Victor Hogeweij vertegenwoordigt een van de acht finalistenteams van de INNOVATE challenge 'De Meest Innovatieve Student van Nederland'. Zij vragen zich af of een robot ouderen, zorgverleners en gezinnen kan helpen, door gebruik te maken van de nieuwste technologieën. Voorafgaand aan de DemoDay is er een invite-only lunch waarbij investeerders juist voor de startups zullen pitchen in plaats van andersom.

Meld je aan voor DemoDay!

Over Vibe of the Future

Met dit festival wil de regio haar krachten verder bundelen tussen het bedrijfsleven en de kennisinstituten. Het programma laat zien wat Nijmegen allemaal te bieden heeft op het gebied van innovatie en geeft ruimte voor nieuwe ontmoetingen. Meer informatie en het hele programma van Vibe of the Future.