20 Jaar Automotive Research bij de HAN

Jubileumevent: De toekomst van mobiliteit

Futurisch beeld van snelweg in de avond

Automotive Research bestaat 20 jaar en dat gaan we vieren. Deze middag blikken terug, maar vooral vooruit. En dit doen we graag samen met onze partners, collega's en overige relaties.

Snelle info

Datum en tijd

Connectr - Energy innovation
Industriepark Kleefse Waard (IPKW)
Westervoortsedijk 73, Arnhem

Automotive Research bestaat 20 jaar. Onze ambitieuze groep onderzoekers, onder leiding van Lectoren Frans Tillema en Bram Veenhuizen voert volop onderzoek uit en doet dit vanuit een ambitieuze research agenda. Met ons onderzoek helpen we bedrijven en andere praktijkpartners om technieken te ontwikkelen die het automotive-domein verder helpt. Hierbij is er specifiek aandacht voor groene en slimme mobiliteit.

Toekomst van de mobiliteit

Programma en sprekers

Deze middag staat de toekomst van de mobiliteit centraal. U kunt luisteren naar een aantal interessante keynotes en een paneldiscussie. Daarnaast is er natuurlijk ruimte voor verschillende studententeams, proefopstellingen en presentaties van actuele onderzoeksprojecten. We sluiten de middag af met een informele netwerkborrel. Wij heten werkveld, onderzoekspartners, medewerkers en studenten van harte welkom!

13.45-14.15 Inloop
14.15-15.35 Plenaire lezingen en paneldiscussie
15.35-15.50 Pauze – koffie met taart
15.50-16.45 Demonstraties en presentaties onderzoek
16.45-17.00 Afsluiting door Rob Verhofstad, voorzitter College van Bestuur HAN
17.00-18.30 Drinks & bites

Graag nodigen wij u van harte uit om deel te nemen aan deze bijeenkomst. We kijken ernaar uit om u te verwelkomen op dinsdag 19 november 2024, vanaf 13.45 uur, bij:

Act Eventstudios in de grote hal van het Connectr Innovation Lab
Industriepark Kleefse Waard (IPKW)73  in Arnhem.