Inspiratiemiddag voor bedrijven en studenten Logistics Management

Logistics Management voltijd, LM, foto 7932, studenten studeren samen in het lokaal met laptops

Zonder logistiek staat alles stil! Wat is de waarde van logistiek? Hoe zien de ontwikkelingen eruit in het logistieke werkveld. Opleiding Logistics Management organiseert op woensdag 13 november een inspiratiemiddag samen met het logistieke werkveld.

Snelle info

Datum en tijd

HAN Campus Nijmegen
Laan van Scheut 10
Nijmegen

Studenten van Logistics Management oriënteren zich op stageplekken, maken kennis met vervolgopleidingen en kunnen kennis met elkaar delen. Alumni geven een kijkje in de keuken en vertellen over de ontwikkelingen binnen het vakgebied. Het evenement is toegankelijk voor alle geïnteresseerden, maar gericht op het inspireren van de studenten van de opleiding.

Wil je weten welke richtingen je op kan binnen de logistiek? Meld je dan aan voor de Inspiratiemiddagdag van 13 november! Maak tussen 14.00 en 17.30 uur kennis met logistieke organisaties en hoor de ervaringen van alumni, onder het genot van wat hapjes en drankjes.

14.00 uur Inloop
14.30 uur Auditorium
14.40 - 15.30 uur Workshop 1
15.35 - 16.15 uur Workshop 2