Hoe betrek je mensen in alle fases van je onderzoek?

Co-Create Citizen Science

2 dames achter bureau

Hoe betrek je mensen in alle fases van je onderzoek? Dat ontdek je tijdens deze interactieve lezing van Fleur Froeling. Deze lezing biedt een diepgaande verkenning van co-created citizen science, specifiek gericht op de interesses en behoeften van de aanwezigen.

We verkennen samen voorbeelden en concepten van co-created citizen science, met een bijzondere focus op lessen uit eerdere (CitieS-Health) en huidige (Bridge2Health) projecten. Deelnemers doen praktische inzichten op en ontdekken strategieën om effectief samen te werken binnen dit boeiende veld van wetenschappelijk onderzoek en burgerparticipatie.

Doelgroep

Deze hybride lezing (die ook online te volgens is) is interessant voor docenten, studenten, onderzoekers en praktijkprofessionals vanuit wonen en zorg.

Spreker

Fleur Froeling is Hogeschooldocent-onderzoeker aan de Hogeschool Utrecht, Kenniscentrum Gezond & Duurzaam Leven. Haar expertise ligt op het snijvlak van gezondheid, duurzaamheid en burgerwetenschap.

Snelle info

Datum en tijd