Inspiratiemiddag

Word een verschilmaker in het sociaal domein met onze unieke workshop!

Een headerfoto van de Week tegen Armoede 2024.

Ben je klaar om een verschil te maken in de wereld van sociaal werk? Wij nodigen je uit voor onze interactieve inspiratiemiddag, speciaal ontworpen voor diegenen die zich inzetten voor het bestrijden van armoede.

Snelle info

Datum en tijd

HAN lokaal A0.05
Kapittelweg 33, 6525 EN
Nijmegen

Een dynamische workshop waarbij we beginnen met een improvisatietheater om de complexiteit van armoede op een creatieve manier te verkennen. Vervolgens gaan we aan de slag met het ontwikkelen van signaalkaarten voor armoede, een krachtig hulpmiddel om armoede te identificeren en aan te pakken.

Programma 14 oktober

1. 13:15

Sabiet Balwant-gir

2. 13:45

Improvisatietheater

3. 14:15

Nabespreking, met werkvorm met signaalkaarten

4. 15:30

Borrel

Over de spreker

Sabiet Balwant-gir runt al 20 jaar een onafhankelijke voedselbank in haar wijk Leidsche Rijn in Utrecht. De voedselbank werkt met een uniek systeem waarin mensen kunnen winkelen aan de hand van een puntensysteem. Er worden gezonde voeding aangeboden en ook hulp met administratie. Wil je meer over haar weten klik op de link.

Kruispunt | NPO Start

Voor wie?

Deze bijeenkomst is voor studenten van de Master Social Work en staat ook open voor studenten van andere opleidingen.

Aanmelden en locatie

Je kunt je aanmelden voor de inspiratiemiddag via de button bovenaan de pagina. Het evenement vindt plaats op de HAN campus, locatie Kapittelweg 33 in collegezaal A0.05.

Meer weten?

Stel je vraag

Meer informatie over de Master Social Work vind je op de website.

Initiatiefnemers van de Week tegen Armoede 2024 zijn, de Werkplaats Sociaal Domein Arnhem en Nijmegen en de Academie Mens & Maatschappij. Voor vragen over deze bijeenkomst of het programma van de week, dat kan via: communicatie.amm@han.nl.

Wil je jouw verhaal met ons delen? Ook dat kan door ons te mailen!

Beeld van de Week tegen Armoede met vork, stekker en huis als illustratie.