Bedrijvenmarkt IT en Mediadesign

Ben jij op zoek naar een stage- of afstudeeropdracht? Ontdek bedrijven en organisaties op het gebied van informatica, ICT en digitale media op de bedrijvenmarkt! Bezoek de markt en kom alles te weten over de deelnemende bedrijven en wat zij jou te bieden hebben met betrekking tot een stage- of afstudeeropdracht.

Studenten van de academie it en mediadesign

Snelle info

Datum en tijd

HAN Campus Arnhem
Ruitenberglaan 26
Arnhem

Het programma per profiel

HBO-ICT

Hieronder zie je een overzicht van de bedrijven die aanwezig waren op de bedrijvenmarkt, met daarbij de verwijzing naar de websites. Neem vooral een kijkje!

Voor studenten

Informatie over stage en afstuderen

Alle infomatie over stagelopen of afstuderen hebben wij voor je op een rijtje gezet. Zo ben jij straks goed voorbereid voor je aan de slag gaat.

studenten in klaslokaal
Voor bedrijven

Informatie over stage en afstuderen

Stagiair of afstudeerder nodig op het gebied van informatica, ICT en/of digitale media? Bekijk hier meer informatie over stage en afstuderen.

Op de hoogte blijven van de ontwikkelingen en nieuws?  Volg onze LinkedIn pagina.

Studenten en docent aan het werk met CMD project met rode achtergrond.

Vragen over de bedrijvenmarkt?

Heb je vragen over de Bedrijvenmarkt? Neem contact op met het Praktijkbureau IT en Mediadesign.

Vier studenten Leraar Duits werken in een klaslokaal aan tafel met laptops